مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-23اقتصادي

فارس من| تداوم آسفالت ریزی در شهر همدان/ گرانی قیر انجام کار را مشکل کرده است


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه آسفالت ریزی به صورت مداوم در سطح شهر انجام می شود گفت: در این شرایط اقتصادی و قیمت قیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس ثبت شده است.

بر همین اساس رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس  با بیان اینکه آسفالت ریزی به صورت مداوم در سطح شهر انجام می شود اظهار کرد: در حال حاضر اولویت بندی برای آسفالت ریزی صورت گرفته و آسفالت معابر عریض در مرحله نخست ترمیم می شوند.

علی رحیمی فر با اشاره به اینکه آسفالت سطح شهر همدان فرسوده است افزود: در این شرایط اقتصادی و قیمت قیر،  ترمیم آسفالت تمام معابر شهر همدان در بازه زمانی کوتاه از توان شهرداری خارج است.

وی با تأکید بر اینکه سالانه بیش از 100 هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر در چند سال اخیر صورت گرفته است ادامه داد:  افزایش قیمت مصالح بسیار نجومی شده به طوری که هزینه هر تن قیر حدود 4 میلیون تومان به فروش می رود که این وضعیت ادامه کار را سخت می کند.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: اگرچه مشکلات دیگر در سطح شهر و شهرک مدرس اعم از بهسازی ایستگاه اتوبوس و تجهیز و ایجاد فضای سبز پارک  نیز در حال پیگیری است و اقداماتی در این حوزه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تداوم آسفالت ریزی در شهر همدان/ گرانی قیر انجام کار را مشکل کرده است

فارس من| تداوم آسفالت ریزی در شهر همدان/ گرانی قیر انجام کار را مشکل کرده است